پرده متین

ساخت وبلاگ

طبق خبر منتشر شده در آفتاب آنلاین اگر شما هم از باز و بسته کردن پرده های خود به صورت مداوم خسته شده اید انتخاب پرده برقی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

 

استفاده از پرده برقی مختص به خانه نیست و می تواند در شرکت های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این تکنولوژي با استفاده از ریموت راه دور می توان پرده ها را باز و بسته نمود. خانه هایی که دارای سیستم هوشمند هستند می توانند امکانات جذاب زیادی را برای کنترل کردن پرده فراهم آورند. شما می توانند سیستم را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام طلوع آفتاب پرده ها باز شده و با غروب کردن خورشید بسته شوند. شما حتی قادر هستید تا ساعت باز و بسته کردن پرده ها را نیز تنظیم کنید. شما می توانید سیستم را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا در هنگام نبودن شما به صورت خود به خود بسته شوند. سیستم پرده برقی می تواند برای مدل های متنوع در بازار مورد استفاده قرار بگیرد پس در نتیجه مشکلی در هماهنگی با دکوراسیون منزل شما ایجاد نمی شود.

 


پرده های برقی براساس مدل باز و بسته کردن به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

پرده بالارو: در این نوع سیستم پرده از سمت پایین به سمت بالا جمع می شود. از پرده های بالارو می توان در شرکت های تجاری، اداری و منازل نیز استفاده کرد.
پرده هایی که از سمت کنار جمع می شوند: این پرده ها با کنترل توسط ریموت از یک سمت شروع به جمع شدن می کنند. این پرده برای خانه های ایرانی بسیار مناسب می باشد.

پرده سایبانی: پرده های سایبانی بیشتر در مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد دارند. استفاده از پرده های سایبانی در نوع پرزنتی و پی وی سی کاربرد بیش تری دارد.

ویژگی های پرده برقی

•    می توان پرده را از راه دور کنترل کرد.
•    پرده برقی را در هر زمانی به صورت خودکار می توان باز و بسته نمود.
•    پرده برقی دارای قابلیت باز و بسته کردن در موقع وارد شدن و خارج شدن می باشد.

برای این که بتوان پرده ها را به گونه ای تنظیم کرد که در زمان خاصی باز و بسته گردند کافی است کلید ساعت را بر روی مانیتور تنظیم کنید. همچنین شما قادر هستید تا به وسیله اپلیکیشنی که بر روی گوشی نصب می گردد میزان نور ورودی به خانه را از راه دور کنترل کنید.

 

پرده رومن

یکی از جدیدترین انواع پرده هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد پرده رومن است. در پرده رومن از آستر استفاده نشده است. چین خوردگی هایی که در پرده های رومن وجود دارد باعث می شود تا به صورت یکنواخت پرده جمع گردد. پرده های رومن به صورت مدل های متنوعی در بازار وجود دارند. این پرده به صورت عمودی باز می گردد و باعث می شود تا نور به داخل اتاق وارد شود. پرده های رومن به سمت بالا جمع می شوند و تا می گردند.

 

 

ویژگی های پرده رومن

با پرده رومن به راحتی می توان نور خانه را تنظیم کرد. یکی از قابلیت های خوب دیگر این پرده امکان محدود کردن دید درون خانه از بیرون می باشد. زیبایی و تنوع این پرده باعث می شود تا بر زیبایی خانه شما افزوده گردد.
از دیگر ویژگی های این پرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    پرده رومن به راحتی قابل نصب شدن است.
•    به دلیل این که پرده در کنار پنجره واقع هست، گرد و غبار زیاد باعث کثیف شدن سریع آن ها می گردد اما پرده های رومن به آسانی قابل تمیز شدن می باشند.
•    تنوع رنگی و طرحی آن باعث می گردد تا زیبایی خانه شما بیش تر گردد.
•    پرده رومن را می توان به حالت دستی یا اتوماتیک نصب کرد.
•    در آخر می توان گفت که قیمت ارزان آن در انتخاب این پرده بسیار تاثیرگذارمی باشد.

پرده زبرا

پرده زبرا در واقع ترکیبی از پرده شید و پرده کرکره ای است که در آن از تور و پارچه به صورت دو لایه موازی ساخته شده است. برای این که بتوان نوری که از پرده عبور می کند را تغییر داد می توان زاویه میان لایه های آن و نوارهای میانی را عوض کرد. ساختار پرده زبرا به این صورت است که از یک لایه پارچه و یک لایه تور تشکیل شده است. پرده های زبرا به دلیل این که از رنگ و تنوع بالایی برخوردارند باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما می گردند.
استفاده از پرده زبرا به دو صورت امکان پذیر است:
حالت اول: در این روش که به صورت دستی صورت می گیرد می توان با استفاده از زنجیری که در کنار پرده قرار داد نور داخلی را تنظیم کرد.
حالت دوم: در این حالت می توان با استفاده از یک موتور و ریموت کنترل باز و بسته کردن و تنظیم روشنایی را از فاصله دور به آسانی انجام داد.

ویژگی های پرده زبرا

•    استایل زیبا
•    نصب آسان
•    جمع کردن پرده به صورت کامل در بالا
•    ماندگاری زیاد
•    مدل های متنوع
•    امکان تمیز کردن آن به صورت آسان

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:54

طبق خبر منتشر شده در تکراتو پرده های مدرنی که بالاترین محبوبیت را در سال 2021 داشته اند شامل پرده های شید، آشپزخانه و کرکره ای می شدند. در ادامه با هر یک آشنا خواهیم شد.

پرده شید چیست؟

از پرده شید می توان برای طراحی خانه های شخصی، شرکت های اداری و تجاری استفاده کرد. از پرده شید به عنوان شید رول نیز یاد می شود. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

 

این پرده در معنی لغوی به معنی سایه است و در واقعیت نیز باعث ایجاد سایه بر روی پنجره های ساختمان شما می گردد. پرده شید در انواع مختلفی مانند ساده، چاپی و دو مکانیزم در بازار تولید می شود. پرده های شید در انواع قدیمی به حالت یک میله استفاده می شدند که میشد آن ها را به آسانی جمع یا باز نمود. پرده های شید امروزه در رنگ های متنوع و جنس های مختلفی عرضه می شوند اما در گذشته فقط در حالت تک رنگ تولید می شدند.

 

جنس پرده شید

پرده های شید در جنس های مختلفی مانند کتان، پلی استر و .. ساخته می شوند. پرده شید دارای این ویژگی شگفت انگیز است که می توان بر روی آن آرم و لوگوی دلخواه برای شرکت خود را بر روی آن چاپ کرد.

 

اگر بخواهید بر روی پرده اتاق خواب کودک خود از پرده های شید طرح دار استفاده کنید بهتر است که جنس پرده شید را از نوع بامبو انتخاب کنید تا طرح شما در دو طرف پرده چاپ گردد.

 

پرده شید اسکرین و بلک اوت

این دو پرده مانع از عبور نور و روشنایی خورشید می شوند. پارچه ای که در پرده شید بلک اوت استفاده می شود از نوع پارچه پشت فوم دار است که تا نود و پنج درصد می تواند مانع از نور خورشید شود. این پرده به دلیل ضخامت بالایی که دارد امکان دید را از قسمت بیرونی ساختمان کاملا از بین می برد.

پرده شید اسکرین، نیز مانع از نور خورشید می شود ولی برخلاف بلک اوت شما می توانید منظره بیرون ساختمان را مشاهده کنید. علت این امر این است که جنس این پرده ها از نوع پلی استر می باشد و در بافت آن سوراخ های کوچکی واقع شده که هم زمان هم مانع از عبور نور می شوند و هم قابلیت دیدن منظره بیرون را امکان پذیر می نمایند.

 

پرده کرکره

پرده های کرکره ای به دلیل ویژگی های زیادی که دارند مانند سبک بودن، کیفیت مناسب و از همه مهمتر قیمت خوب در رنگ های متنوع و طرح های زیادی تولید می شوند که آن ها را قادر می سازد تا برای دکورهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

پرده کرکره ای  به صورت فلزی، طرح چوب و در سایزهای مختلفی در بازار عرضه می گردد.

 

استفاده از پرده کرکره ای در فضای اداری

پوشش پنجره ها در استایل محل کار شما تاثیر به سزایی دارد. این پرده ها در کارایی محیط کاری شما بسیار موثر هستند. ممکن است تصور کنید که این پرده های کرکره ای به پرده های زبرا شباهت دارند اما باید گفت که طراحی پرده کرکره ای از پرده زبرا ساده تر بوده و استفاده از پرده کرکره ای در محیط های اداری استفاده بیش تری دارد.

 

پرده کرکره ای در سرویس های بهداشتی

در سرویس های بهداشتی به دلیل این که آلودگی های زیادی وجود دارد باید از پرده هایی استفاده شود که بتوان آن ها را به سادگی مورد شستشو قرار دارد. پرده های کرکره ای به دلیل ساختاری که دارند به آسانی مورد شستشو قرار می گیرند.

 

تفاوت های پرده کرکره ای با پرده معمولی

پرده های کرکره ای با پرده های معمولی تفاوت دارند، یکی از این تفاوت ها تنظیم نور محیط است. شما می توانید با استفاده از پرده کرکره ای به راحتی نور خانه خود را تنظیم کنید. برای تنظیم نور ورودی به خانه کافی است تا اسلیت های پرده را بچرخانید. پرده های کرکره ای از اسلیت های چوبی و فلزی ساخته می شوند . به دلیل این که این اسلیت ها قابلیت چرخش دارند به راحتی می توان نور آن ها را تنظیم نمود.

 

پرده آشپزخانه

آشپزخان ها همواره نقشی اساسی در دکوراسیون خانه شما ایفا می کنند. انتخاب یک پرده مناسب می تواند باعث جذابیت و زیبایی دو چندان خانه شما گردد. در نتیجه انتخاب یک پرده آشپزخانه مناسب در استایل دکوراسیون خانه شما بسیار اهمیت دارد. همون طور که می دانید پنجره های آشپزخانه ها می توانند نور و تهویه مناسبی برای آشپزخانه شما فراهم کنند.

 

این دو پرده از محبوب ترین انواع پرده های آشپزخانه هستند که میتوانند برای پنجره های شما مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما از جمله کسانی هستید که علاقه دارید از پرده های ساده برای آشپزخانه خود استفاده کنید می توانید این پرده ها را به صورت پلیسه دوخته و از آن ها استفاده کنید. پرده های پلیسه امروزه دارای محبوبیت بالایی در بین طرفداران هستند.

 

پرده آشپزخانه راه راه

پرده های ساده با طرح راه راه می توانند در قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه این پرده ها برای استفاده از آشپزخانه نیز بسیار مناسب هستند.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:53

طبق خبر منتشر شده در پارس نیوز پرده یکی از وسایلی است که از دیرباز در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گرفته است. در روزگاران پیشین از پرده به عنوان محافظی برای جلوگیری از سرما استفاده می شده است. پرده در ابتدا از جنس پارچه نبوده است بلکه از چوب یا سنگ برای این منظور استفاده می کردند. در کشور یونان استفاده از پرده نشان از تجمل و قدرت آن خاندان محسوب می گشت. در بعضی از کشورها مانند چین و یا ایران از پرده به عنوان ابزاری برای فاصله دادن بین مردم و پادشاه استفاده می شده است. در زمان های بسیار دور برای مثال در قرن 16 از پرده ها در جاهایی مانند سالن های تئاتر و کنسرت و کالسکه ها استفاده می کردند.

در این مقاله سعی داریم شما را با دو نوع مشهور از پرده ها یعنی پرده کرکره و پرده آشپزخانه آشنا کنیم.

در خانه های ایرانی معمولا آشپزخانه بیش تر از سایر قسمت های خانه مورد توجه خانم های خانه دار بوده است در این راستا انتخاب پرده مناسب می تواند بر جذابیت بیش تر آشپزخانه شما بی افزاید.


جنس پرده آشپزخانه:

فضای آشپزخانه به دلیل آشپزی می تواند گاهی چرب و یا مرطوب گردد. در نتیجه انتخاب پرده مناسب که بتواند نسبت به چربی و رطوبت مقاوم باشد بسیار مهم است و همچنین اگر پرده لک شود بتوان به آسانی آن را مورد شستشو قرار داد. پرده آشپزخانه همچنین باید بتواند فضای آشپزخانه را در برابر آلودگی محافظت کند. توجه به این نکته صروری است که هر نوع پرده ای نمی تواند برای محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال پرده های ابریشمی در صورتی که لکه ای بر روی آن قرار گیرد به سادگی مورد شستشو قرار نمی گیرند. با در نظر گرفتن تمام این موارد در هنگام انتخاب پرده آشپزخانه توجه به نحوه شستشوی آن از اهمیت بیش تری برخوردار است.

 

رعایت نکات ایمنی در هنگام انتخاب پرده آشپزخانه

اگر پرده آشپزخانه در نزدیکی اجاق گاز باشد بیش تر آلوده به بوی غذا می شود. در نتیجه باید به صورت منظم پرده آشپزخانه را شستشو دهید تا خانه شما همیشه تمیز نگه داشته شود. یکی از نکات بسیار مهم دیگر این است که پنجره در نزدیکی گاز قرار نگیرد که امکان آتش گرفتن پرده آشپزخانه به دلیل وزش باد کاهش یابد. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک باشد باید از پرده بند استفاده کنید.

تنظیم نور آشپزخانه:

جنس پارچه و نصب آن تعیین کننده مقدار نوری است که وارد فضای آشپزخانه شما می گردد. برای حفظ حریم شخصی خود می توانید از شیشه های نوع رفلکس و پرده استفاده کنید. پرده آشپزخانه می تواند برای جلوگیری از نور مستقیم آفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

پرده کرکره ای چیست؟

از پرده های کرکره ای می توان برای تنظیم کردن نور ورودی به فضای خانه استفاده کرد. پرده های کرکره ای به صورت افقی ساخته می شوند. برای باز و بسته کردن پرده کرکره ای هم می توان با استفاده از دست این کار را نمود و هم می توان از ریموت کنترل استفاده کرد. پرده های کرکره ای می توانند باعث زیبایی دو چندان خانه شما گردند. یکی از نکاتی که در خانه های کوچک باید مورد توجه قرار گیرد این است که وسایل داخلی خانه نباید دارای تجملات زیادی باشد به همین دلیل پرده های کرکره ای که تزئینات اضافی ندارند برای خانه های کوچک بسیار مناسب می باشند.

از جمله ویژگی ها و مزایای پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از پرده کرکره ای می توان نور وردی به داخل منزل را تنظیم نمود.
شستشو و تمیز کردن پرده کرکره ای بسیار آسان است.
پرده های کرکره ای نسبت به پرده های پارچه ای فضای کمتری را اشغال می کنند.
نصب و حمل و نقل پرده های کرکره ای به صورت آسان صورت می گیرد.
جمع کردن پرده های کرکره ای به صورت کامل باعث می شود تا نور ورودی به خانه به میزان زیادی افزایش یابد.

یکی از انواع پرده های کرکره ای، پرده کرکره ای چوبی مشکی از نوع مدرن است. از پرده های کرکره ای چوبی می توان در جاهای مختلفی مانند شرکت ها و خانه های مسکونی استفاده کرد. یکی از مزایای پرده های کرکره ای این است که به دلیل این که این پرده ها دارای طراحی ساده ای هستند برای استفاده در فضاهای مدرن بسیار مناسب می باشند.

شرکت متین پرده یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش آنلاین و حضوری پرده در سراسر کشور می باشد. برای خرید و سفارس آنلاین انواع پرده شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان این مجموعه پرده مورد نظر خود را به صورت آسان سفارش دهید. شرکت متین پرده با سابقه طولانی در زمینه فروش پرده توانسته جایگاه بسیار مناسبی را در بازار داخلی به دست آورد . شما می توانید انواع مختلف پرده را از شرکت متین پرده با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:53

به گزارش بلاغ نیوز هر ساله پرده های زیادی به عنوان جدیدترین مدل آن سال معرفی می شوند . در این مقاله سعی داریم تا شما را با جدیدترین انواع پرده های مدل جدید سال 2021 آشنا سازیم.
پرده مدل جدید از نوع شید
پرده شید نوع جدیدی از پرده مدل جدید محسوب می گردد که سیستم جمع کردن و دوباره باز کردن  آن همانند پرده کرکره ای عمل می کند. پرده های مدل جدید شید قادرند تا از جنس های مختلف پارچه مانند ابریشم، کتان و حتی از مواد غیر طبیعی تولید گردند. پرده مدل جدید را می توان به صورت های مختلفی طراحی کرد. پرده شید گستره وسیعی از انواع پرده های مدل جدید را شامل می شود که از آن ها می توان به پرده زبرا و رومن اشاره کرد.  پرده شید اگر از نوع رومی باشد در حین جمع کردن پرده به سمت بالا می رود و نمایی جذاب را ایجاد می کند. انواع مختلف پرده های شید رومی شامل موارد زیر می گردند:
پرده شید رومی از نوع relax
این نوع پرده های شید که جذاب و نو هستند می توانند باعث ایجاد دکوراسیونی بسیار زیبا گردند. پرده مدل جدید نوع ریلکس هنگامی که جمع می شود چین هایی در قسمت وسطی آن ایجاد می گردد که جلوه زیبایی به آن می بخشد.
پرده مدل جدید شید از نوع زبرا
پرده های زبرا انواعی از پرده های شید هستند که به صورت لوله بسته شده و نور فضا را کنترل می کنند. پرده زبرا از دو نوع پارچه ساخته شده است یکی از پارچه ها نازک تر از پارچه دیگر است. پرده زبرا که از دو لایه تشکیل شده لایه های کلفت و ظریف را به گونه ای روی هم قرار می دهد که میزان نور وارد شده به محیط کنترل می شود. نوعی از پرده شید وجود دارد که هم در روز و هم در شب قابل استفاده است یا به معنای ساده دوکاره می باشد. پرده های شید دوکاره از دو لایه تشکیل شده اند. در قسمت زیرین یک تکه شید از نوع معمولی قرار می گیرد و در قست رویی شیدی نازک و ظریف قرار داده می شود. با این سیستم در روز که هوا روشن است می توان شید کلفت تر را بسته و از شید نازک بهره برد و در هنگام شب شید کلفت را نیز باز کرده تا دید درون خانه نیز محدود شود.
یکی از ویژگی های بسیار جذاب پرده شید این است که می توان بر روی آن تصاویر مختلفی را حک نمود. برای مثال عکس های کارتونی برای اتاق خواب کودک و یا حتی عکس فضاهای طبیعی مثل جنگل و دریا می تواند فضای خانه شما را رویایی کند.
 
پرده مدل جدید از نوع پرده برقی
استفاده از پرده های زیبا اگرچه ظاهری لوکس و جذاب به خانه شما می دهد اما این نوع پرده ها اکثرا سنگین هستند و قابلیت باز و بسته کردن آن ها با مشکلاتی همراه است. گاهی نیز به دلیل این که پرده در پشت وسایل خانه قرار می گیرد به طول کلی امکان دسترسی به پرده کاهش می یابد. حال برقی کردن پرده راه حل مناسبی برای این گونه مشکلات می باشد. پرده های برقی امکانات فوق العاده ای را برای شما فراهم می کنند. شما به راحتی می توانید پرده های مدل جدید خود را برقی کنید و به صورت آسان از آن ها استفاده نمایید. پرده زبرا نیز از جمله پرده هایی است که قابلیت برقی شدن را دارا می باشد. به طول دقیق تر می توان گفت که همه انواع پرده مدل جدید از نوع شید و زبرا و کرکره ای و آشپزخانه قابلیت برقی شدن را دارا هستند. در گذشته های دور امکان کنترل کردن از راه دور شبیه یک افسانه در داستان های قدیمی بنظر می رسید ولی امروزه حتی پرده های خانه شما نیز قابلیت هوشمند شدن را دارا می باشند! مخصوصا هنگامی که پرده های مدل جدید شما بسیار سنگین باشد و امکان پاره شدن نخ پرده، شما را تهدید کند.
 
نظافت پرده

  • اگر قسمتی از پرده کثیف گردید شستن تنها آن قسمت از پرده موجب می شود که رنگ آن پس از مدتی تغییر کند.
    برای تمیز کردن پرده می توانید از جارو برقی نیز کمک بگیرید.
    برای شستن پرده مقداری آب و صابون را مخلوط کرده و با استفاده از یک وسیله نرم اقدام به تمیز کردن آن نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از مواد شوینده قوی باعث آسیب دیدن پرده و خراب شدن رنگ آن می گردد.

 
سایت متین پرده با نقد و بررسی کامل و روشن انواع مختلف پرده شما را در انتخاب انواع پرده مدل جدید یاری می کند. شما می توانید انواع مختلف پرده از جمله پرده برقی، پرده شید، پرده زبرا و ... را به صورت کاملا راحت و آسان از متین پرده خریداری کنید. کارشناسان شرکت متین پرده در هر ساعتی از شبانه روز قادرند تا پاسخ گوی سوالات شما در زمینه خرید پرده یا انتخاب پرده مورد نظر شما باشند.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:52

طبق خبر منتشر شده در نسیم آنلاین انواعی از پرده های تزئینی هستند که در حالت افقی قرار می گیرند . این پرده ها از ترکیب تور و پارچه های پر نقش و نگار ساخته می شوند. از پرده زبرا می توان برای مکان های مختلفی مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و یا محل کار استفاده کرد. پرده زبرا به دلیل ظاهر خود می تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون شما داشته باشد. پرده زبرا به خاطر جنس نانو خود به راحتی قابل شستن است. برای زیبایی بیش تر خانه خود می توانید مبلمان و سایر وسایل منزل خود را با رنگ پرده زبرا ست کنید.

نحوه اندازه گیری کردن پرده زبرا

مدل پنجره و مکانی که در آن پرده نصب می شود مشخص کننده روش اندازه گیری پرده می باشد. در حالتی که پنجره ها در فرورفتگی قرار گرفته اند در هنگام سفارش پرده باید ابعاد فرورفتگی نیز در نظر گرفته شود. در بیش تر مواقع پنجره با دیوار خانه شما یکی است در این حالت برای این که ابعاد پرده به صورت مناسب در بیاید، چندین سانتی متر به ابعادی که اندازه گرفته اید اضافه کنید. همان طور که می دانید برای این که ظاهر اتاق به صورت زیبا باشد پرده باید کاملا پنجره اتاق را پوشش دهد.

نصب کردن پرده زبرا

یکی از مزایای پرده زبرا نصب کردن آن است که به سادگی صورت می گیرد. برای نصب پرده زبرا می توانید از دو روش استفاده کنید. پرده ها به طور کلی بر روی دیوار یا سقف نصب می گردند. برای نصب پرده بر روی دیوار می توانید از بست سقفی استفاده کنید. در این حالت بست بر روی سقف پیچ می خورد و سپس پرده در بست قرار می گیرد. برای نصب کردن پرده بر روی دیوار می توانید از نوع دیگری از بست که مخصوص دیوار است استفاده کنید. برای این کار باید یک بست بر روی دیوار قرار گیرد و بستی که مخصوص سقف است در داخل آن واقع گردد و آن گاه پرده را محکم کنید.

تمیز کردن پرده زبرا به چه صورتی انجام می گیرد؟

برای تمیز کردن پرده های زبرا می توانید از دو روش استفاده کنید.

شما می توانید پرده زبرا را از سمت کرکره یا رول آن باز کنید یا پرده ها را بدون باز کردن آن تمیز کنید. انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به نظر شما دارد. اما باید توجه داشته باشید که شستن پرده زبرا بدون باز کردن آن بسیار آسان تر می باشد. اگر می خواهید پرده زبرا را توسط آب و مایعات شوینده مورد شستشو قرار دهید باید پرده زبرا را از سمت کرکره جدا کنید. لازم به ذکر است که برای نصب کردن مجدد پرده زبرا باید مهارت لازم را داشته باشید. هنگامی که پرده زبرا را باز می کنید آن را بر روی سطح صافی قرار دهید. ظرفی حاوی آب و مواد شوینده آماده کنید. مواد شوینده باید به گونه ای باشند تا به جنس پرده آسیبی وارد نشود. با یک فرچه نرم یا اسفنج پرده زبرا را شستشو دهید. هنگامی که شستشوی پرده کامل شد آن را آب کشی کنید.

شستشوی پرده زبرا به حالت فصلی

شستشوی هفتگی پرده زبرا باعث می شود تا آلودگی ها و گرد و غبار محیط روی آن تلنبار نگردد. با  این کار دیگر نیازی به جدا کردن پرده نیست. شما می توانید پرده را باز کنید و مقداری مایع ظرف شویی روی آن بریزید و سپس پرده را تمیز کنید. سپس شما می توانید از یک بخارشور استفاده کرده و پرده را تمیز نمایید.

 

قیمت پرده زبرا

پرده زبرا با توجه به جنس و نوع پارچه آن دارای قیمت های مختلفی است. به طور کلی هرچه پرده زبرا از طرح های ساده تری ساخته شده باشد قیمت آن نیز پایین تر است. قیمت پرده به سایر لوازم آن از جمله میله ، پرده جمع کن و گیره های آن نیز بستگی دارد.

از پرده زبرا در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

با توجه به سبک و طرح پرده می توان از پرده زبرا در مکان های مختلفی مانند منازل مسکونی، فضاهای اداری و فروشگاه ها استفاده کرد.

ویژگی های پرده زبرا

  • پرده زبرا نمای زیبایی را برای خانه شما فراهم می کند.
  • پرده زبرا را می توان به صورت کامل در بالا جمع نمود تا میزان نور عبوری به حداکثر مقدار خود برسد.
  • پرده زبرا دارای ماندگاری و دوام بالایی است.
  • امکان نصب این پرده به صورت آسان وجود دارد.
  • شستشو و تمیز کردن پرده زبرا به آسانی صورت می گیرد.
  • پرده زبرا قابلیت کنترل کردن با ریموت را دارا می باشد.

شرکت متین پرده

شما می توانید برای یک خرید آسان و بدون مراجعه حضوری به یکی از معتبرترین سایت های پرده یعنی سایت متین پرده مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی متین پرده با قدمتی چندین ساله انواع مختلفی از پرده را که شامل پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده آشپزخانه و ... می شود به شما عزیران ارائه می دهد. شرکت متین پرده دارای مشاورین و کارشناسان متبحر در زمینه نصب و خرید انواع پرده است که شما می توانید بدون نگرانی، تجربه ای آسان را در زمینه خرید پرده زبرا تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات بیش تر و مشاوره با کارشناسان به وبسایت اینترنتی متین پرده مراجعه نمایید.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:52

پرده کرکره ای

طبق خبر منتشر شده در خبرگزاری آریا نوعی از پرده ها هستند که در ساخت آن ها از چوب و یا فلز استفاده می شود. این پرده ها به پرده کرکره ای شهرت دارند. با جمع کردن این پرده کرکره ای می توان میزان نور را کنترل نمود. با این که استفاده از این پرده ها بیش تر در فضاهای کاری کاربرد دارد ولی باید بدانید که از این پرده می توان در خانه نیز استفاده کرد. نوعی از پرده کرکره ای که از چوب تولید می شود با این که نسبت به پرده فلزی گران تر می باشد ولی به دلیل این که می توان از آن به خوبی برای منازل مسکونی استفاده کرد در نتیجه از محبوبیت بیش تری برخوردار است. اگر قصد دارید تا این پرده را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم تا از نوع پرده زبرا بهره ببرید.

 

انواع مختلف پرده کرکره ای
این پرده ها را می توان از دو ماده مختلف یعنی فلز و چوب تولید کرد. یکی از مزایای پرده کرکره ای این است که می توان آن را در طیف رنگی بسیار متنوعی تولید کرد مخصوصا که اگر جنس آن از فلز باشد که باعث می شود رنگ بندی آن حتی بیش تر از چوبی شود
پرده های کرکره ای چوبی
پرده کرکره ای که از نوع چوب باشد در حالت افقی و در طیف رنگی مختلفی عرضه می گردد. ابعاد این پرده ها می توانند از اندازه بیست و پنج تا پنجاه میلی متر را ساپورت کنند.
پرده کرکره ای که از نوع فلزی یا آلومینیومی باشد
این پرده ها در حالت بی نقش و همین طور نقش دار تولید می گردند. پرده های کرکره ای به صورت صدفی، طرح چوب و ... موجود هستند
پرده کرکره ای که به شکل عمودی هستند
پرده های کرکره ای که در حالت عمودی هستند در دو حالت تولید می شوند. یک حالت به صورت ساده است و حالت دیگر آن رنگی می باشد. پرده های عمودی را می توان در حالت پارچه ای و همین طور در نوع پی وی سی مورد تولید قرار داد.
پرده کرکره ای در مدل زبرا
این پرده ها که اصولا به زبرا شهرت دارند یکی از محبوب ترین پرده های موجود در بازار می باشند. این پرده ها دارای مدل های بسیار متنوع تری نسبت به پرده فلزی و چوبی هستند. این نوع پرده ها را می توان در حالت های مختلفی همانند ساده، با نقش چوب و .. مورد تولید قرار داد. پارچه ای که در پرده زبرا استفاده می شود می تواند از کتان و پلی استر باشد
پرده مدل جدید
پرده های مدل جدید دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه شما را با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم ساخت 
 
پرده مدل جدید از نوع سلطنتی
پرده های سلطنتی از جذاب ترین نمونه های پرده ای هستند که می توانید از آن برای خانه خود استفاد کنید. این پرده ها دارای ابهت و جذبه ویژه ای می باشند و نوع تزئینات به کار رفته در آن می تواند توجه بیننده را به خود جلب کند. به دلیل این که پرده های سلطنتی اغلب از جنس هایی هم چون ابریشم و ساتن هایی ساخته می شوند که دارای درخشندگی هستند در نتیجه از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند. جلوه این نوع پرده ها اگر در رنگ طلائی و آبی باشد دو چندان خواهد گشت
پرده توری
این نوع پرده مدل جدید را می توان در دکوراسیون های متفاوت مورد استفاده قرار داد. ولی با این حال باید دقت داشته باشید که از این پرده نمی توان در همه دکوراسیون ها استفاده نمود. اگر دکوراسیون شما از نوع مدل قدیم باشد استفاده از این پرده ها جذابیت زیادی نخواهد داشت. ولی برای فضای مدرن بسیار مناسب خواهد بود
پرده مدرن 
اگر شما می خواهید که از دو سبک مدرن و کلاسیک با یکدیگر استفاده کنید تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که از ترکیب رنگ هایی مانند سفید، طلائی و سیاه استفاده کنید. این سه رنگ باعث نمای بسیار جذاب و شگفت انگیزی خواهند شد. مخصوصا این رنگ می تواند به عنوان پرده مدرن در پذیرایی بسیار چشم گیر و جذاب باشد
 
در حالتی که مبلمان و وسایل داخلی شما به رنگ کرم و یا قهوه ای روشن باشند استفاده از پرده هایی به رنگ کرم باعث می شود که هارمونی زیبایی در خانه شما ایجاد شود
افرادی که قصد دارند تنوع خاصی در دکوراسیون خود ایجاد کنند می توانند از رنگ های سفید و نقره ای بهره ببرند این رنگ نیز به همراه رنگ آبی جزو رنگ های سلطنتی محسوب می شود


 

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:52

عملکرد پرده برقی

طبق خبر منتشر شده در خبرنامه دانشجویان ایران در زندگی امروزی همگان خواستار این هستند که با استفاده از تکنولوژی زندگی آسان تری را برای خود رقم زنند. استفاده از وسایل برقی مختلف می تواند شما را در این امر یاری دهد. یکی از وسایلی که با برقی شدن خود توانسته است زندگی بشری را راحت تر سازد استفاده از پرده برقی است. افراد می توانند به راحتی این نوع پرده خاص را در خانه خود استفاده کنند و در هر زمانی که مایل باشند آن را مورد کنترل قرار دهند. یکی از ویژگی های این پرده این است که می توان آن را به راحتی توسط گوشی موبایل نیز مورد کنترل قرار داد و همچنین شما قادر هستید تا این پرده ها را به سیستم هوشمند متصل کنید تا کار برای شما آسان تر گردد. تمام انواع پرده ها قابلیت برقی شدن را دارا می باشند. پس می توان گفت که نوع پنجره و پارچه شما مشکلی در بابت برقی شدن پرده به وجود نمی آورد. وجود این تکنولوژی باعث می شود که شما بتوانید در هر جایی که قرار دارید، حال چه در خانه باشد چه بیرون از خانه به راحتی پرده های خود را کنترل نمایید و این امر زندگی شما را ساده تر خواهد نمود.
 
 با این که کنترل کردن پرده توسط موتور برقی کار بسیار آسانی است اما اگر شما سیستم خود را به سیستم هوشمند خانه متصل نمایید قادر خواهید بود تا حتی ساعت آن را نیز کنترل کنید. به این صورت که شما با دادن زمان مشخصی به این سیستم مشخص خواهید کرد که در چه زمانی باید پرده ها باز و یا بسته گردند. به این طریق شما قادر خواهید بود تا به سادگی پرده برقی خود را از هر مکانی برای مثال شرکت خود نیز تحت کنترل در آورید و به گونه ای آن را تنظیم کنید که برای مثال هنگامی که شما در منزل نیستید پرده ها بسته باشند. همچنین کنترل کردن پرده از راه دور این مزیت را دارد که اگر شما فراموش کردید که موقع خروج از خانه پرده های خود را ببنید با کمال آرامش قادر خواهید بود این کار را از محل کار خود نیز انجام دهید و همین کار باعث می شود امنیت خانه شما نیز افزایش یابد.
درباره پرده رومن
این پرده یکی از انواع پرده هایی است که می توان از آن به عنوان مدل ساده نام برد. با این وجود پرده رومن دارای نما و جلوه زیبایی می باشد. حالت باز و بسته کردن پرده های رومن نیز مانند نوع کرکره ای می باشد. همچنین این پرده ها همانند مدل های دیگر بر روی پایه ای در حالت عمودی به بالا جمع خواهند شد. در موقع تولید این پرده ها یک سری چین بر روی آن ایجاد می کنند این امر سبب می شود که در هنگام بستن پرده کار به صورت مرتب و بی عیبی صورت گیرد. با پیشرفت تکنولوژی سیستم هایی درست شده اند که توسط آن ها می توان پرده را به راحتی جمع و باز نمود. 
 
ویژگی های پرده رومن 
یکی از خوبی های پرده رومن این است که در دوخت آن از روشی استفاده می شود که در نتیجه دیگر به استفاده از آستری نیازی نخواد بود زیرا در هنگام تولید آن از دو تکه پارچه بهره برده اند. با استفاده از پرده های رومن می توان نوری که به داخل خانه وارد می شود را به راحتی تنظیم کرد. این پرده به دلیل این که در حالت عمودی بسته می گردد در نتیجه به همین حالت می توان نور را نیز کنترل کرد. در نتیجه این پرده یکی از انتخاب های مناسب برای اتاق خواب شما می باشد. در هنگام دوخت این پرده به دلیل این که از پارچه زیادی استفاده نمی شود در نتیجه میزان قیمت آن بالا نخواهد بود.
قیمت پرده رومن با وجود زیبایی ظاهری به سبب استفاده از پارچه کم در هنگام دوخت، قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دیگر دارد.
 پرده رومن سبب می شود که هم فضای درونی خانه شما از نمای خوبی برخوردار باشد و هم قسمت بیرون خانه شما زیبا گردد.
همان طور که قبلا نیز ذکر کردیم به دلیل این که این پرده نمای ساده ای دارد پس سبب می شود که برای خانه هایی که دارای فضای بزرگی نیستند بسیار مناسب باشد زیرا ساده بودن آن سبب می شود که فضای شما بزرگ تر بنظر بیاید.
پرده آشپزخانه
پرده هایی که در آشپزخانه شما استفاده می شوند خود یکی از عواملی هستند که باعث می شوند تا محیط داخلی شما جذاب تر گردد. شما می توانید با طرح های مختلفی از پرده آشپزخانه ظاهری زیباتر را برای آن رقم زنید. پس کسانی که قصد تغییر دادن دکوراسیون آشپزخانه خود را دارند راحت ترین کار برای آن ها عوض کردن پرده آشپزخانه می باشد.
 
پرده آشپزخانه کلاسیک
سبک کلاسیک تنها شامل اسباب و اثاثیه خانه و کابینت های آشپزخانه نمی شود بلکه شما حتی می توانید پرده را نیز از این سبک انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما در این سبک هست می توانید با انتخاب پرده هایی که ضخیم تر هستند ظاهر جذاب تری به فضای خود ببخشید.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:51

جنس پرده زبرا می تواند از نوع های مختلفی همچون چوب و حتی فلز تولید شود. البته لازم به ذکر است که با این که این پرده ها می توانند از مواد محکمی هم چون فلز نیز تولید شوند ولی با این حال به دلیل این که در آن ها موادی هم چون ابریشم نیز به کار برده شده است بافت لطیفی دارند. در نتیجه به دلیل این که در ساخت این پرده از مواد خاصی استفاده شده است پس شما نیز باید برای تمیز کردن آن دقت لازم را به خرج دهید. البته لازم به ذکر است که برای تمیز کردن این پرده ها لازم نیست تا پرده را به صورت کامل از محل خود خارج کنید. برای نحوه تمیز کردن پرده زبرا با ما همراه باشید.

تمیز کردن پرده زبرا

همان طور که برای تمیز کردن سایر وسایل خانه خود می توانید از پارچه استفاده کنید برای تمیز کردن پرده نیز می توانید از این روش بهره ببرید. برای این که پرده خود را از قسمت بالای آن جدا نکنید تا کارتان راحت شود ریل پرده را ثابت نگه دارید سپس آن را تمیز کنید. برای این که کار تمیز کردن بهتر صورت بگیرد باید پارچه آن را مقداری خیس کرده و توسط آب مرطوب سازید و از طرف دیگر پارچه شما نباید کاملا خیس باشد زیرا به پرده آسیب وارد می کند.

تمیز کردن زبرا کرکره ای

برای تمیز کردن این پرده ها نیز باید آن را به سمت جلو بکشید و از ابزارهایی هم چون فرچه و یا اسفنج استفاده کنید. برای این که کار تمیز کردن بهتر صورت بگیرد بهتر است تا لا به لا و لبه های آن را نیز از قلم نندازید.

پرده روزنه و سلولی

علت نام گذاری این پرده این است که این پرده ها شبیه کندو می باشند. تمیز کردن پرده روزنه ای ساده تر از انواع دیگر صورت می گیرد. شما حتی می توانید با استفاده از جارو برقی نیز به تمیز کردن این پرده بپردازید. کافی است تا جارو را به صورت افقی و عمودی حرکت دهید. بعد از این که توسط جارو گرد و غبار آن را گرفتید حال می توانید از یک دستمال نمدار و یا اسفنج نیز استفاده کنید. در ضمن لازم به گفتن است که اگر دستمال شما به مواد شوینده ملایم آغشته گردد مشکلی برای شما ایجاد نمی شود.

تمیز کردن پرده رومانی

مدل های مختلفی از این پرده ها وجود دارند که می توانند در حالت های صاف و … تولید شوند. برای تمیز کردن پرده رومانی می توانید از جارو برقی نیز استفاده کنید. برای تمیز کردن پرده رومانی استفاده از آب و مواد شیمیایی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

تمیز کردن پرده حریر

به دلیل این که پرده حریر نسبت به سایر پرده ها بسیار نازک تر است پس برای تمیز کردن آن نیز باید از روش های ظریف تری بهره برد برای مثال شما می توانید از جارو برقی و یا اسفنج لطیف استفاده کنید.

تمیز کردن پرده رولر

تمیز کردن پرده رولر به آسانی صورت می گیرد برای تمیز کردن آن ها کافی است تا اسفنج لطیفی را در آب و به همراه مایع ظرف شویی قرار دهید و سپس آن را به صورت عمودی بر روی پارچه بکشید. شما حتی می توانید این پرده را از قسمت چوب پرده خارج کنید سپس آن را در یک لگن مورد شستشو قرار دهید.

تمیز کردن پرده پنلی

پرده های پنلی بیش تر در مکان هایی که دارای پنجره با ابعاد بزرگی هستند استفاده می شود. برای تمیز کردن آن ها کافی است تا یک دستمال را روی آن بکشید تا پرده از آلودگی ها پاک شود.

نحوه تمیز کردن پرده زبرا به صورت مرتب یا فصلی

در صورتی که این پرده به صورت مرتب تمیز شود گرد و خاک ناشی از محیط روی پرده انباشته نمی گردد در نتیجه تمیز کردن آن راحت تر صورت می گیرد. همچنین با این کار از بروز حساسیت نیز در افراد جلوگیری می شود.

تمیز کردن به صورت هفتگی

برای این کار می توانید از وسایلی هم چون شامپو بهره ببرید. استفاده از بخار شور نیز می تواند موثر باشد. در ضمن برای تمیز کردن آن لازم نیست تا آن را از چوب پرده جدا کنید بلکه می تواند آن را در جای خود نیز مورد شستشو قرار دهید.

نحوه تمیز کردن به صورت فصلی

اگر از جمله کسانی هستید که حوصله تمیز کردن پرده را به صورت مرتب ندارند می توانید برای تمیز کردن پرده زبرا از روش شش ماه یک بار استفاده کنید. در این حالت باید ابتدا آن را از دیوار جدا کنید سپس بر روی زمین قرار دهید. برای شستن پرده زبرا هم می تواند از مواد شیمیایی حاوی که آنزیم ها هستند استفاده کرد و هم می توان از مواد فاقد آنزیم بهره برد. بعد از این که عمل شستشوی پرده به پایان رسید باید آن را در جایی آویزان کنید تا پرده خشک شود. شما می توانید برای خرید پرده زبرا همین حالا کلیک کنید.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:51

انواع مختلف مدل پرده های آشپزخانه

انتخاب پرده خانه به تنهایی یکی از مشکل ترین کارهایی است که در افراد در زمینه انتخاب پرده مناسب با آن مواجه هستند در این مقاله قصد داریم تا بهترین پرده های آشپزخانه را به شما معرفی نماییم تا بتوانید به درستی انتخاب خود را به مرحله عمل برسانید.
در آشپزخانه ها کارهای زیادی صورت می گیرد. که همین طور که می دانید اصلی ترین کار صورت گرفته در آن آشپزی است. بنابرین انتخاب وسایل آشپزخانه می تواند تاثیر شگرفی در روحیه شما در حین آشپزی بگذارد. شاید بنظر شما انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه شما چندان حائز اهمیت نباشد ولی باید بدانید که پرده آشپزخانه یکی از اجزای اصلی آشپزخانه به شمار می رود. همچنین مدل پرده آشپزخانه بهتر است در هماهنگی با سایر وسایل آشپزخانه باشد. برای انتخاب مدل پرده آشپزخانه مناسب با ما همراه باشید. تنها زمانی که تمام قسمت های خانه از یک هارمونی پیروی کنند می توان گفت که خانه شما دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی است در این راستا اگر تنها به اتاق خواب یا برای مثال به پذیرایی توجه نشان داده شود قادر به رسیدن به این تناسب نخواهید بود. در این میان آشپزخانه ها که مرکز توجه قرار دارند می توانند تاثیر زیادی در نمای داخلی خانه شما داشته باشند. مخصوصا در خانه های امروزی آشپزخانه در معرض دید همگان قرار دارد. برای داشتن یک آشپزخانه زیبا اولین کاری که می تواند صورت بگیرد انتخاب وسایل لازم و سپس نحوه قرار گیری آن ها در قسمت های مختلف آن است. همین طور میزان نور آشپزخانه نیز می تواند یکی دیگر از عوامل مهم باشد. برای این که نور مناسبی داشته باشید می توانید از انواع وسایل روشنایی مانند لوستر و لامپ استفاده کنید. حال اگر پنجره ای در آشپزخانه موجود باشد برای این که نور آفتاب باعث خرابی وسایل آشپزخانه نگردد استفاده از یک پرده مناسب بسیار ضروری است. با این که وجود پنجره باعث می شود تا میزان زیادی از نور آشپزخانه شما توسط روشنایی روز تامین گردد اما به دلیلی که قبلا ذکر شد برای کنترل کردن میزان نور باید برای آشپزخانه خود یک پرده انتخاب کنید. با تمام این تفاصیل به دلیل این که پرده نیز یکی از وسایلی است که می تواند تاثیر بسزایی در آشپزخانه بگذارد پس باید در انتخاب آن توجه زیادی به کار ببرید. در هنگام انتخاب مدل پرده آشپزخانه پارامترهایی مانند نوع رنگ و سبک آن نه تنها با سایر اجزای آشپزخانه، بلکه با کل خانه هماهنگی داشته باشد.

مدل پرده آشپزخانه از نوع مدرن

به دلیل این که مدل های متنوعی از پرده در بازار وجود دارد می تواند باعث سردگمی افراد گردد و انتخاب یک پرده مناسب را مشکل سازد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین انواع مدل پرده آشپزخانه را به شما معرفی نماییم. به دلیل این که پرده قسمت بزرگی از دیوار را تشکیل می دهد پس باید انتخاب مدل پرده آشپزخانه به گونه ای صورت گیرد که باعث زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما گردد. پرده آشپزخانه دارای ویژگی های مهمی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. به دلیل این که فضای آشپزخانه محیطی است که امکان کثیف شدن پرده در آن بیش تر از سایر نقاط دیگر وجود دارد بنابرین در انتخاب جنس پرده باید به گونه ای عمل کرد که مطمئن باشیم بر اثر شستشوی مکرر رنگ آن خراب نمی گردد. همین طور پرده آشپزخانه باید در برابر تابش نور آفتاب نیز مقاوم باشد. باید توجه داشته باشید که انتخاب نوع پرده تماما بستگی به نظر شما دارد این که از با توجه به سبک آشپزخانه از پرده رنگ روشن استفاده کنید یا از پرده ای که رنگ آن تیره تر باشد می تواند در فضای داخلی آشپزخانه شما تاثیر گذار باشد. اما باید بدانید که در خانه هایی که آشپزخانه آن ها در معرض نور شدید قرار دارند بهتر است که از پرده های تیره تر که قادرند نور ورودی را بهتر کنترل کنند استفاده شود. در آشپزخانه هایی که فضای کوچیکی دارند بهتر است که از رنگ تیره استفاده نگردد زیرا باعث می شود که فضای شما کوچک تر بنظر برسد. حال در آشپزخانه هایی که فضای کافی وجود دارد و از نظر قرار گیری وسایل دچار مشکل نمی باشید می توانید از پرده های تیره هم استفاده نمایید.

مدل پرده های آشپزخانه از نوع مدل جدید

پرده های آشپزخانه دارای تنوع طرحی بسیاری می باشند. اما اگر بخواهید با دو نوع از مشهورترین انواع مدل پرده های آشپزخانه آشنا شوید می توانیم از پرده ریلی و پرده پلیسه دار اسم ببریم. این نوع مدل پرده های آشپزخانه در بین مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند.

پرده پلیسه ای

اگر فضای آشپزخانه شما دارای دکوراسیونی ساده باشد استفاده از پرده های پلیسه ای یا نوع ساده انتخاب مناسب تری برای شما می باشد. اگر شما نیز از دسته کسانی هستید که از طرح های فانتزی لذت می برید در نتیجه می توانید پرده های آشپزخانه خانه خود را با طرح های جالبی مانند طرح گیاهان و یا حیوانات سفارش دهید. طرح راه راه نیز می تواند از انتخاب های ویژه شما برای مدل پرده آشپزخانه باشد. توصیه می شود برای افرادی که تازه ازدواج کرده اند از انواع طرح هایی که در آن گل و سایر طرح های دلنشین در آن به کار رفته است برای مدل پرده آشپزخانه استفاده گردد.

پرده رومی

پرده رومی یکی دیگر از انواع جذاب مدل پرده آشپزخانه می باشد. یکی از نکات مثبت این پرده این است که پرده رومی هزینه بالایی ندارد. پرده های رومی به دلیل طرح و الگوی خاصی که دارند می توانند موجب ایجاد آرامش در هنگام آشپزی و سایر کارهای آشپزخانه گردند. پرده های آشپزخانه از نوع تور، جمع شونده و … در طرح ها و الگوهای مختلف تولید می شوند.

مدل پرده آشپزخانه از نوع کلاسیک

کلاسیک یکی دیگر از سبک های پر طرفدار چه در طراحی دکوراسیون داخلی و چه در طراحی وسایل دیگر می باشد. در این میان استفاده از پرده کلاسیک نیز می تواند باعث زیبایی فضای آشپزخانه شما گردد. حال اگر خانه شما دارای سبکی کلاسیک است با انتخاب یک پرده کلاسیک هارمونی زیبایی در محیط خانه شما ایجاد می گردد. پرده های آشپزخانه با سبک کلاسیک دارای طراحی بسیار لوکس و زیبایی هستند. این گونه پرده ها به دلیل این که دارای اجزایی مانند آویز و منگوله هستند باعث ایجاد فضای سنگین تر در محیط می شوند. در نتیجه اگر آشپزخانه شما سبک کلاسیک است بهتر است که از پرده های مدل کلاسیک نیز استفاده کنید.

پرده های مدل کافه ای

پرده های نوع کافه ای یکی از مدل های پرده آشپزخانه می باشند. پرده های کافه ای را می توان از جنس های مختلفی تولید نمود. برای مثلا پلی استر و کتان یک نمونه از متریال هایی هستند که توسط آن ها می توان پرده کافه ای را مورد تولید قرار داد. پرده کافه ای در ناحیه بالای خود از نوع چین دار می گردد که چین های پرده از قسمت پایین پنجره آویزان می شوند. جالب است بدانید که علت نام گذاری این پرده به این علت است که در قدیم الایام از این پرده ها در کافه ها استفاده می گردید به همین علت این پرده ها به این نام مشهور شده اند.

پرده های کافه ای نوع بلند

این پرده ها دارای بلندی به ابعاد 100 و پانزده سانتی متر هستند. مدل پرده کافه ای تمام پنجره را پوشش می دهد در نتیجه بهترین انتخاب برای کسانی است که نسبت به دید درون خانه از بیرون حساس هستند. پرده های کافه ای بلند از سقف تا نزدیکی زمین امتداد دارند.

پرده های کافه ای از نوع نیمه

پردهای کافه ای که از نوع نیمه هستند فقط قسمت پایین پنجره را ساپورت می کنند. در نتیجه دارای هارمونی خوبی با سایر قسمت های آشپزخانه می باشند. شما در انتخاب این نوع مدل هیچ محدودیتی ندارید و به آسانی می توانید انواع متفاوت آن را سفارش دهید. یکی از نکات جالب توجه پرده نیمه باز این است که با وجود این گونه پرده ها فضای آشپزخانه شما می تواند به خوبی از نور خورشید در طول روز بهره مند گردد. البته کسانی که نگران دید آشپزخانه خود هستند می توانند از مدل پرده والان که نوعی نیم پرده محسوب می شود استفاده کنند.

مدل های پرده آشپزخانه از نوع والان

نیم پرده ها سایز بزرگی ندارند و برای پوشاندن قسمت بالایی پنجره از آن ها استفاده می کنند. کارکرد نیم پرده ها دقیقا برخلاف پرده های کافه ای است. قدمت استفاده از نیم پرده ها به عصر رسانس باز می گردد. استفاده از نیم پرده ها در آشپزخانه های کوچک مناسب تر است.

پرده های مدل آشپزخانه از نوع والان بالونی

پرده های بالونی انواعی از پرده آشپزخانه هستند که به نام های دیگری نیز معروف می باشند. به دلیل نوع دوخت خاص این پرده نیاز است که ابعادی دو برابری برای دوخت آن در نظر گرفته شود. در پرده های والان قسمت پایینی پرده را در طول قسمت بالایی آن می دوزند. پردهای والانی به دلیل این که قابلیت ترکیب شدن با پرده های کافه ای را دارا می باشند باعث زیبایی دو چندان نمای آشپزخانه شما می گردند.
پردهای آشپزخانه مدل والان تاب دار
این مدل پرده ها طرح ساده ای ندارند و نحوه قرار گیری آن به این صورت است که پرده والان از ناحیه بالا متصل می گردد و سپس از دو پنجره آویزان می شود. پرده های والان تاب دار ظاهر شیک تر و زرق و برق دار تری از سایر پرده ها دارند . پرده های والان نیز از جمله پرده هایی هستند که می توانید برای دکوراسیون کلاسیک خود استفاده کنید.

پرده های والان از نوع جعبه ای پلیسه ای

جعبه ای انواعی از پرده ها هستند که دارای لبه های صاف می باشند. عرض این پرده ها از نوع پلیسه است. پردهای جعبه ای دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب هستند. استفاده از پرده والان جعبه ای نمایی چشم نواز به آشپزخانه شما می بخشد.

پرده شید

پرده شید یکی از مدل پرده های جدید است که این نوع پرده از متریال هایی مانند پلی اتیلن تولید می شود. پرده شید توسط یک طناب باز و بسته می گردد. پرده های شید پوششی مناسب دربرابر گرما و سرما هستند. پرده های شید دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرده های شید از مدل رومی

پرده های شید رومی به صورت متناسب به بالا و پایین جمع می شوند. پرده های شید رومی به خوبی قادرند تا مانع از عبور نور آفتاب به داخل خانه گردند. پرده های رومی می توانند از چوب یا پارچه خشک تولید گردند. در صورتی که شما پرده شید خود را با نمای داخلی آشپزخانه متناسب کنید ظاهر آشپزخانه شما بسیار زیبا خواهد شد.

پرده های شید از نوع بامبو

پرده های شید نوع بامبو می توانند نور خورشید را از خود عبور دهند. پرده شید بامبو همانند اسم خود شما را به یاده مناطق استوایی می اندازد. پرده بامبو به دلیل این که هیچ ماده مصنوعی در آن استفاده نشده است می تواند برای کسانی که به محیط زیست بسیار علاقه دارند مناسب باشد. اما با این حال باید در نظر داشته باشید که پرده شیدی که از نوع بامبو باشد به دلیل ظرافتی که دارد ممکن است سریع تر از سایر انواع پرده ها دچار آسیب شود.

پرده های شید از نوع رول

پرده های شید رول به آسانی دید خانه را از بیرون محدود می کنند. نصب کردن پرد های شید به راحتی صورت می گیرد. یکی دیگر از نکات مثبت این پرده ها این است که به خوبی قابلیت هماهنگ شدن با سایر اجزای آشپزخانه را دارا می باشند. همچنین برای محافظت از وسایل آشپزخانه در برابر امواج فرابنفش می توانید از پرده شید رول استفاده کنید. پرده های شید رول نیز برای دکوراسیون ساده انتخاب مناسبی می باشند.

مدل پرده آشپزخانه از نوع حریر

جنس پرده های حریر از نوع سبک می باشد. پرده های حریر به دلیل این که نازک هستند باعث روشن شدن فضای آشپزخانه شما می گردند و رنگ آن باعث شادابی و طراوت محیط می گردد. از ویژگی های این پرده می توان به نصب آسان آن اشاره نمود. اما باید گفت که این پرده ها در برابر گرما و سرما پوشش مناسبی نمی باشند.

مدل پرده آشپزخانه مناسب برای سبک روستایی

در خانه های روستایی که از کابینت های چوبی استفاده می گردد. طرح پرده از نوع شطرنجی می تواند بسیار مناسب باشد. پرده های شطرنجی با رنگ تیره یا روشن هر دو مناسب برای استفاده در آشپزخانه های روستایی می باشند.

به طول کلی اگر خواهان تنوع رنگی و طرحی بسیاری برای پرده های آشپزخانه خود هستید می توانید با شرکت متین پرده تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت شما را در انتخاب یک پرده مناسب یاری کنند.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:50

بهترین پرده برقی برای آشپزخانه را با توجه به سلیقه ی شخصیتان انتخاب کنید و بیایید این واقعیت را بپذیریم که پرده ها یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه است. آنها در آشپزخانه های اداری عالی به نظر می رسند و به خصوص در خانه های ما نیز ظاهر خوبی دارند. بدون توجه به اینکه در چه اتاقی نصب شده اند ، پرده های مدل جدید همیشه چیزهای خاصی را برای دکوراسیون شما فراهم می کنند.

ممکن است فکر کنید که پرده برقی برای بعضی از اتاق ها مناسب نیستند. آشپزخانه ها یا حمام ها هنگام نصب پرده برقی بسیار زیبا به نظر می رسند و شما این مورد را بعد از اجرا مشاهده خواهید کرد. بیایید نگاهی به بهترین مدل پرده های آشپزخانه بیندازیم.

نحوه انتخاب مدل پرده آشپزخانه

در مورد انتخاب مدل پرده آشپزخانه ، سبک ها ، بافت ها و پارچه های متنوعی وجود دارد. انواع مختلف پرده از جمله پرده برقی ، پرده کرکره ، پرده رومن و پرده زبرا همه می توانند در آشپزخانه شما نصب شوند ، اما برخی از آنها گزینه های بسیار بهتری نسبت به موارد دیگر هستند.

به دلیل اموری که در آشپزخانه انجام می شود ، افزایش رطوبت ایجاد شده (اعم از بخار ، دود ، پاشش روغن ) ، به این معنی است که پرده های شما باید بتوانند مقاومت بالایی داشته باشند تا ظاهرشان خیلی عالی به نظر بیاید.

رطوبت هوا احتمالاً اولین چیزی است که باید هنگام انتخاب پرده آشپزخانه خود در نظر بگیرید. که هم پرده رومن و هم پرده کرکره ای می تواند مناسب باشد.

پرده شید آشپزخانه

گرچه این تنها گزینه نیست ، بسیاری از افراد هنگام انتخاب پوشش پنجره آشپزخانه به دنبال پرده شید می روند. پرده های شید که معمولاً از پلی استر یا سایر مواد PVC ساخته می شوند گزینه ی مناسبی است.

تمیز کردن آنها نه تنها آسان تر است بلکه طول عمر بیشتری دارند ، در انواع مختلفی از سبک ها و طرح ها تولید شوند شما هم در انتخاب هر مدلی که خواستید می توانید به پرده سرا متین مراجعه کنید.

حتی اگر مشکلی در آنها پیش بیاید ، جایگزینی آنها بسیار آسان است. همچنین ، هنگام انتخاب پارچه ، سعی کنید از رنگ های روشن تر خودداری کنید. آنها می توانند کوچکترین لکه ها را نشان دهند پس بهترین کار انتخاب پارچه های طرح دار یا رنگ های تیره است.

نظافت و بهداشت مهم است ، اما تنها عاملی نیست که در هنگام انتخاب پرده آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد. اگر پنجره آشپزخانه های شما رو به خیابان باشد ، پیشنهاد ما برای انتخاب مدل پرده های آشپزخانه این است که حتما پارچه ای را انتخاب کنید که به داخل دید نداشته باشد.

خرید پرده برقی مناسب برای آشپزخانه

انتخاب مدل پرده های آشپزخانه برای شما ممکن است ساده به نظر برسد ، اما موارد بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید وجود دارد.

پیدا کردن پرده برقی مناسب نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد  بلکه آشپزخانه شما از نظر متعادل سازی نور ، حفظ حریم خصوصی به راحتی با پرده های مناسب انجام می شود.

در نهایت برای انتخاب بهترین مدل پرده آشپزخانه می توانید با شرکت پرده متین در ارتباط باشید و برای تماس با ما روی لینک زیر کلیک کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

پرده متین...
ما را در سایت پرده متین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمیرا pardematinn بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 15:47